torsdag 7. mai 2009

Terrengkarusellen 6. løp

Olav var først ute med ny løpebukse. Sykla fra Grim. Passeringer:

4.30 - 5.00 (9.30) - 5.30 (15.00) - 16.22 (ca 3,4 km)

Kanskje mitt beste løp når det gjelder tid. Men det pressa seg opp i mellomgulvet denne gangen også, blir nesten forjævlig å løpe, men bare nesten. Tror jeg stresser meg litt mye opp, når det blir så korte løp.

Hadde som mål 17.00, lå akkurat på sekunder passering 3 kilometer, men det er grustrase og nedover siste biten, så da gikk det unna. Ingen problemer med å passere de få folkene som var i løypa.

Takker lagkamerater for utmerket løpebukse. God innvielse av dem. Sykla hjem rolig i motvind etterpå.

Forbedra fjorårets tid med 3.05. Svein slo meg da med 37 sekunder, så jeg tipper han i dag kom inn på 15.45. Dag Eivind som ikke sover for tida blir vanskelig å tippe, tipper "Fullført".

DE:
Som Olav allerede har vært inne på var jeg nok ikke helt fit for løping i dag, men med en kort trasè på kjente trakter fra i fjor la jeg allikevel i vei sammen med noen kolleger. Husker dessverre ikke helt mellomtidene, men hadde omtrent samme utvikling som Olav. Dvs raskest i begynnelsen og deretter noe opp i tider. Kom til slutt inn til 18.09 og sier meg fornøyd med det. Mener jeg hadde litt over 21 min i fjor, så det er en bra forbedring.

Svein:
4.37 - 9.04 - 14.00 - 15.16 (ca 3.13 km)
tungt for meg også i dag,det pleier å være et godt tegn tidsmessig.
er bra fornøyd med forbedringen.
Veldig mye folk i løypa til tider,men slik er det når man starter før halv seks.

resultatliste:http://www.bedriftsidrett.no/VestAgder/files/%7B3011AB65-6C52-42BB-BF7B-0D0487465498%7D.pdf

4 kommentarer:

Grendstad sa...

Jøss, sterkt løp av deg, Svein. Ser du holdt bra tempo utover, i motsetning til meg.

3,13 km? Ikke 3,4 Var det så feil altså? Synes jo det var kort på slutten, men trodde de målte bedre enn det he-he.

Dag Eivind henger veldig på med søvnmangel. Bra gjort.

ØY! sa...

forbedringer hele veien her,alle gjør det jo knallbra!
hvor skal dette ende?

håper ikke det er treningsmessige ting som virker inn på DEs sønvproblem.

Grendstad sa...

Jeg trodde jeg nærma meg Svein i dette løpet, men han svarte med en maktdemonstrasjon.

Ellers tenkte jeg på hvis noen har brukt noen av oss som mal fra i fjor, og sammenlignet tider, hvis de gjør et rimelig bra løp i år, og ser på tidene våre nå. he-he. Skulle sett ansiktsuttrykkene he-he

Vel, anser det ikke som sannsynlig å forbedre tida med 3 minutter til neste år he-he. Tror jeg skal være glad hvis jeg kommer under. Ellers filosoferte jeg litt på at jeg vet ikke om løpet i år er bedre enn fjorårets når det gjelder innsats og prestasjoen under forutsetningene. Kan være bedre prestasjon å løpe seg gjennom tross bihuler, beinbrudd, jobbskifter, tung kropp og slikt, enn når en er godt trent. Bare
litt småbuddhistisk filosofi.

Men uansett har vel Sukkevannsløypa blitt en klassiker når det gjelder tid eller? :)

Grendstad sa...

Hvor langt var løpet, PiggSvein? Mindre enn 3,4 og mer enn 3,13. Bruker ikke 1,22 på 130 meter. 3,31?