mandag 25. mai 2009

To ting

Vår alles kjære klatreheltinne Evelyn har blitt syk av et flåttbitt. En hestekur med antibiotika skal forhåpentligvis ta knekken på denne skumle greia. Men jeg vil benytte anledningen til å ønske den supre dama god bedring, og oppfordrer alle dere andre til å gjøre det samme!

Så til den andre tingen. En av våre ivrige lesere har fått med seg at Olav har beseiret Ringknuden. Han lurer på veien dit. Ber derfor om at Olav legger inn en kommentar med rutebeskrivelse.

4 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

stakkars... god bedring:-)

Oppfordrer alle til å sjekke kroppen sin etter skogsturer..
Ei venninne fant en flott på magen etter en joggetur her om dagen, men det gikk bra.

Grendstad sa...

Jeg pleier å få et noen flåttbitt hvert år. Det er bare å klø seg mye generelt sett, så skrapes de fleste av. Jeg så en flått i går, men jeg skar ut til venstre og fikk kastet meg utfor et 10 meter høyt stup og landa i ei myr, så jeg unngikk bitt.

Ringknuten. Sti starter på grusstien som går mellom Kongsgårdbukta ved noe psykiske greier, og Vest-Agder fylkesmuseum. Følg skilt. Stien går langs mye gjerde mot Ringknuden pukkverk. Merka løype. Tror det skal være greit å finne. Alterntaivt havner man på Ringåsen lenger inne i skogen, som ikke har utsikt.

DE sa...

Da burde man klare å finne veien. Har lyst på en tur selv, så ikke umulig at det kommer til å skje snart.

ØY! sa...

bli bra igjen snart!
det går nok fort for ei flott dame som deg!