søndag 31. mai 2009

Triathlet trenger barnepass

Jeg har ungene den helga jeg skal være med i Hove Triathlon, lørdag 13. juni. Jeg har ikke heilt avklart hvordan jeg skal gjøre det med ungene, Rita er bortreist, så jeg lurte på om hvis noen av dere andre Diggidangas hadde tenkt på å være på Hove den dagen, eventuelt med noen av deres 6-åringer, og om det hadde passa å passe ungene de 4-5 timene konkuransen med forberedelse tar. Ville bare sjekke denne muligheten siden den var den mest nærliggende. Hvis ikke finner jeg andre gode løsninger.

7 kommentarer:

ØY! sa...

jeg planlegger å være med på Hove,så da skulle det vel gå greit med barnepass.
Må ta et lite forbehold om Linn har gjort noen avtaler den dagen som jeg ikke har fått med meg.

Grendstad sa...

Høres lovende ut. :-) Regner med at det er nok av boltreplass på øya.

DE sa...

Det er nesten helt sikkert at jeg kommer bort en tur. Har ingen vekttall i barnepass, men kan gjerne bistå Øy! eller andre hvis ønskelig.

Grendstad sa...

Heilt topp. Hva med dama di? Skal hun på tur med ungen kanskje?

Hilde Fantomine sa...

Jeg skal på Gaustadtoppen den helga..ellers stiller jeg gladlig opp som barnevakt..andre ganger:-)

Grendstad sa...

Gaustadtoppen er bra. Både Sofie og Tuva har vært oppom der en tur. Tuva to ganger. Pass på værmeldinga.

Finn Terje sa...

Dere må huske å spare noen krefter til Ogge Triathlon søndag 23. august...
Link: http://www.iveland-il.no/ogge_triathlon_2009.htm