onsdag 6. mai 2009

Grazie mille

Ja, jeg må jo få takke for den fete sykkelbuksa, som til slutt blei overlevert meg i døra hos kamerat Gjertsen på Grim, etter en usedvanlig usynkronisert opptreden av Vestbakken/Øy med følgende sekvenser: Øy forsinka mens Vestbakken med Grendstad venter i bil på Eg, Øy dukket opp i feil bydel, Vestbakken med Grendstad dukket opp der Øy hadde dukket opp, men da hadde Øy forlatt stedet. Grendstad forlater bilen og går i middagsselskap. Vestbakken kjører hjem. I det øyeblikket varm mat settes på bordet, og verten sier værsågod, dukker Øy opp utenfor på fortauet, med pakke, uten Vestbakken.

Som en morsom kuriositet nevnes at Øy hadde husket feil, han trodde det var sykkelbuksa mi det var hull i, men det var altså løpebuksa. Jeg går derfor og bytter sykkelbuksa i løpebukse i dag på Vågsbygd senter.

Jeg takker Vestbakken og Øy for god underholdning :-), og for det som skal bli ei god løpebukse, som skal løfte meg fram til nye høyder og tider. Snart har Vestbakken bursdag.

4 kommentarer:

Grendstad sa...

Det blei ei svart Mizuno løpebukse. Sitter som støpt. Gjenstår å se hvordan den er å løpe i. Prøver i morra.

Anonym sa...

Når er det Vestbakken har bursdag?
Blir han gammel.....?

Grendstad sa...

Han har bursdag første skeivmåne etter 17. mai. Blir 23.

DE sa...

Etter nøye detaljplanlegging med mange involverte parter klarte Øy! og Vestbakken å fullføre den ultimate gaveoverrekkelse. Men det krevde jammen mye å gjøre ting på denne måten, så neste gang må sannsynligvis Grendstaden klare seg med en mer standardisert måte å få gaven på.