lørdag 12. september 2009

Hverdagssykling med vogn

I den grad jeg har habile sykkelmuskler, skyldes det i veldig stor grad mine stort sett daglige syklinger på kryss og tvers i og nær kvadraturen med og uten vogn og unger, handleposer og ryggsekker. I går hadde jeg 3 ganger t/r kvadraturen og innom Odderøya, butikker, Todda og bursdag, halvparten med Sofie oppi vogna. Veldig grovregna på Google snaue to mil. Hverdagstreninga skal ikke undervurderes. :-) og bilen? Jo, den står fint parkert ute i gata.

3 kommentarer:

ØY! sa...

det er jo glimrende parkert!

DE sa...

Liten tvil om at du tjener mye på å være så aktiv i hverdagen. Det gir bra inspirasjon for meg også til å la bilen stå godt parkert i garasjen inntil den er helt nødvendig å bruke.

Jarl Arntzen sa...

Wow, Sir! Godt jobba! (Prøver å få parkert bilen min også så godt jeg kan.)