søndag 6. september 2009

litt forskjellig

Fredag løp jeg en 5 kilometers løype i Melsomskogen i Stokke kommune .

Det er fint og flatt i Vestfold sammenlignet med terrenget rundt Kristiansand.

Turen ble rolig og restituerende.

I dag har vi hatt en tur til Omvendte Båd sammen med Haralds familie.

Nydelig vær for en gangs skyld.

I kveldsbelet ei runde på Vågsbygd Idrettsplass.

Kristoffer løp 5000 meter, mens Emma finpusset på lengdeteknikken.

Gamlingen varmet opp i 8 runder, før det ble 4 x 1000 meter i tempo mellom 3.45 og 4.00

3 kommentarer:

Grendstad sa...

Ja, ja, når du kommer opp i 200 treningsdagbøker, har du vel i realiteten 300 økter eller noe sånn? he-he Bra du holder koken.

Omvendte båt er et meget pent turmål, bare det ikke blåser for mye. Bra når en treffer med været.

Jeg må ellers si at jeg begynner å få store forventninger til Kristoffer i kommende løp, med de øktene han kjører.

DE sa...

Fin helg dette må jeg si, med mye forskjellig ting på agendaen.

God friidrettsøkt, så nå regner jeg med det blir store ting på tirsdag. Jeg stiller med stoppeklokke og sekunderer på 10.000 meter.

Ellers sier jeg som Olav at det blir spennende å følge Kristoffer fremover!

Grendstad sa...

Ja, glømte å se videoen i morgentimene.

Emma har jo absolutt også bra stil. Minner litt om Sofie og Tuva sin til tider :-)