søndag 6. september 2009

Kom deg ut-dagen

i regi av turistforeninga, og kanskje noen fler, er bare heilt topp. På Bragdøya i dag, som i fjor. Ungene får masse aktivitetstilbud heilt gratis, og fikk klatra (bare en tur, men dermed har de klatra mer enn meg i høst :-)), padla, sporleika, stylta, spikka, båtskrapa og lekt rundtomkring.

Det var ikke mi barnehelg, men fikk overtalt, eller tipsa sterkt, om at Rita måtte ta med seg ungene dit. De tok båten. Jeg padla ut, og fikk dermed en fin frisk sjøtur på kjøpet.

Alle fikk rød buff, tilogmed de voksne. Dermed har jeg, endelig fått en buff til. Hurra for turistforeninga, Barnas Turlag og fint vær.






5 kommentarer:

Grendstad sa...

og jeg tror, når jeg skal være ærlig, at dette var et bedre tilbud enn dyreparken i dag, tross for sikkert noen hyggelige smilende los-ansatte som deler ut ting. he-he

Evelyn sa...

Ser ut som dere har hatt en helt toppers dag. Jeg har vært med min sønn på padlestevne i Gillsvann. Ikke så verst det heller. Har iallefall kommet meg ut. Det ble en sisteplass i K1 og 3.plass i K2.
Sturla har et motto som er som følger: det viktigste er ikke å vinne men å delta. Et bra motto for en 13 åring.

Grendstad sa...

Ja, kjente et visst rop om dugnadsinnsats fra Gill, men jeg håper de klarte seg bra uten de fleste av oss perifere havkajakkpadlere i Nodeviga.

Ja, poenget er jo å være med. Blir jo gøyest når en er fornøyd med det.

DE sa...

Ser jo knallgøy ut. Nesten så en ønsker at man var barn igjen :)

Ellers var det en fin dag i dyreparken, men den er der jo forsåvidt hele året.

Bra innsats av dere på Gillsvann også! Synes Sturla har en meget god holdning. Jeg har jo min solide andel av sisteplasser så jeg vet hva jeg snakker om :)

Hilde Fantomine sa...

Fornuftig 13-åring:-)

Jeg har en veldig fin buff, i flotte grønne farger.. Den er herved avsendt...

Vestbakken og jeg hadde en flott dag i dyreparken, men tenker nok barna hadde det gøyere på Gills og Bragdøya..