tirsdag 1. september 2009

Hildes Hevn!

Tirsdager er blitt Friskus og min løpedag. Vi går litt tidlig fra jobb, og tar ei runde på ca 30-45 min alt etter hvor god tid vi har. Det er jo ei evig tidsklemme for aleinemora..hehe

Jeg har ikke helt funnet formen etter sommerferien, og sist karusell løp holdt jeg på å daue på slutten... så det var digg å merke i dag at formen er i komminga..
Vi hadde ei runde i Jegers, og jeg tok rotta på bakkene... Digg å merke at det er litt futt i de 33 år gamle leggene...
Det var jeg som heiet på Friskus i bakkene for ei gang skyld...og det er ikke ofte.. (egentlig aldri skjedd før tror jeg...hehe)..

Håper formen holder til torsdagen!

Nå er det spaghetti tid:-)

3 kommentarer:

DE sa...

Jeg trodde det skulle bli en fin oppvarmingstur før banekarusellen, men Fantomine ville det jammen anderledes i dag.

Etter en rolig start opp bakkene gikk det virkelig unna. Ingen tvil om at Fantomine har funnet tilbake til formen, og det til gangs! Kjempebra :)

Grendstad sa...

Spagettitid? heilt topp. da kommer en i toppform

det er en kunst å få gode løpeturer i tidsklemma - større prestasjonen enn å løpe fortest

løper du fra Vestbakken begynner du å komme i form

Hilde Fantomine sa...

Vel, Vestbakken hadde banekarusellen etterpå, så det skal nok litt til å ta han igjen..

Hadde vært noe å løpe fra hele tidsklemma..:-)