tirsdag 8. september 2009

Tusen takk til den diggidangiske buffleverandør Hilde!


Brev i posten med håndskrift og noe mykt oppi. Hmmmm....... Wow! Ny buff! En gave fra en utro tjener i Los, som har skjønt mitt buffbehov. Den gikk rett til hauet på meg.

Med den nye buffen kutta og sagde og svetta jeg ned den svære buskasgreia ute i hagen min, etter samråd med huseier. Det tok både to timer og på. Etterpå en liten buff-løpetur. Ei runde i lysløypa i B-heia på 11.35, og en kilometersprint i Olav-løypa i Ravnedalen på ca 4.30. Ellers gåing. Passelig økt i kveldsmørket, sjøl om jeg egentlig hadde trengt en lang seig løpetur nå, på en time eller to. Foten er ikke så verst nå, omtrent som før.

En stor takk for buffen. Veldig overraskende og hyggelig og ganske morsomt også.

3 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Væresgo!! Hehe
Tenkte du ville like den.
Jeg humret litt for meg selv da jeg sendte den avgårde.

Ellers var det jo ei bra økt du hadde..
Hageting er livets:-)

Hilde Fantomine sa...

VÆRSEGO' heter det jo...

DE sa...

Du kledde virkelig den buffen der. Håper å få sett den bli flittig brukt :)