torsdag 3. september 2009

Rolig langkjøring med innlagt karusellbading

Frågan i dag var løpebukse eller badebukse?

Det ble shorts som etterhvert ble liggende rundt knærna pga tyngdekraften.

I et relativt forjæ... regnvær løp jeg gjennom skogen hjemmefra i retning Rigetjønn, så videre til Hellemyr og ned til Kjærrane.

Grunnet en del nedbør var løpet redusert til ei kort løype på 3.8 km.Denne fulgte postveien opp til Kvislevann og ned igjen.

Tok det veldig rolig i løypa som bare ble mer og mer fuktig i løpet av de drøye 23 minuttene jeg brukte.Stoppet til og med for å se på de fascinerende vannmassene som gjorde sitt beste for å grave vekk veien.

Rett etter målpassering kom beskjeden om at løpet ble avsluttet før første tidspulje.Arr. fryktet at de ikke skulle kom ut med bilene.
Vannet gikk nesten over brua da jeg forlot området litt før halv seks.

Løp rolig hjem samme vei i litt mindre regn ,men enormt med vann i terreng og langs sykkel/gangstier.

Totalt ble det 2 timer og 20 min med løping.

5 kommentarer:

Grendstad sa...

fanken, avlyst? ja,ja da får jeg vel en bra tid av de som løp lengste da, kanskje min beste plassering noensinne? he-he. Skulle gjerne vært ute og lekt og sykla i regnværet i ettermiddag. hadde blitt mye gøy.

Grendstad sa...

Du fikk vel bra trening forresten med 2 timer og 20. Bra å trene i vått.

ØY! sa...

vet ikke hvordan de gjør det tidsmessig, om alle får fullført eller.
det siste jeg fikk med meg var at de som ville kunne registrere seg som fullført.

ØY! sa...

skal prøve å løpe til og fra alle karuselløp frem til Oslo m.
får da en bra mix av asfalt og terreng.

DE sa...

Det var litt av en dag i regnet. Høres ut som om du fikk ei bra økt iallefall. Ser ut til at du hadde samme løype som oss.