torsdag 10. september 2009

En liten treningstur.

Da sturla hadde glemt å ta med noen bøker til skolen i dag, sa jeg ikke nei da han ville at jeg skulle komme ned med dem. Jeg gjorde meg klar til å gå. Men da jeg kom ut var ikke bilen der. Den hadde Sigbjørn tatt til jobb i dag. (For en slapping)

Dette gjode at jeg måtte ta beina fatt. Jeg gikk fra Hellemyr, ned til Suldalen og bort til Grim skole hvor jeg avtalte å treffe Sturla. Brukte 45 min ned. Hjemover gikk jeg opp Suldalen forbi skytterbanen og oppover mot Kvislevann. Tok av mot lysløypa til Hellemyr et stykke før Kvislevann. Hjemturen gikk på 1 time. En fantastisk flott tur i et deilig høstær.

4 kommentarer:

Grendstad sa...

Se det, ja! Utrolig hvor mange bra opplevelser man kan få UTEN bil også :-)

Ja, det var pent ute i dag. Be gubben din ta bilen hver dag.

Hilde Fantomine sa...

Et veldig godt råd av Olav:-)

Virket jo som en utrolig lang og fin tur du hadde!

Jeg må innrømme at jeg er litt sjalu. Man sitter jo inne på et kontor og glor i en skjerm hele dagen. Så lenge du er såpass bra i form nå, så må jo det være digg å kunne gjøre av og til.
Det skal bli mange fine dager fremover iflg værgudene:-)

DE sa...

Kjempetur! Var jo der vi gikk karusellen forrige torsdag, i øs pøs regn.

Bra du får tatt deg sånne turer. Håper du ikke ble alt for sliten.

ØY! sa...

joda, godt gått!
vet hvem jeg skal ringe hvis jeg har glemt matpakka på kjøkkenbenken.

Håper du ble sliten...