lørdag 7. august 2010

Med fast følge i Åges løype

Hva er vel bedre avslutning på ferien enn ei runde i Åges med min trolovede?
Rolig og behersket veksling mellom løp og gange. Jeg løp med pulsbelte for å sjekke at jeg holdt pulsen i sone 1, dvs maks 140.
Litt vått noen steder, men bedre enn ventet etter styrtregnet i det siste. Heller ikke plagsomt folksomt, vi møtte bare 2 andre på turen.
Vi var tilbake ved starten etter ca 1t.20m. Da syntes fruen det var nok, mens jeg forlenget økta med ytterligere 50 min. Etterhvert ble det vanskelig å holde pulsen så lav som foreskrevet i Bakkens treningsprogram, derfor ble det en del gåing på slutten.

4 kommentarer:

Grendstad sa...

synes din trolovede holder bra med, og ikke verst økt å være ute i 2,10. det er ei god økt.

DE sa...

Meget bra måte å avslutte ferien på. Sterkt av madammen også. Det er veldig fint å trene sammen med sin kjære. Neste gang vil jeg anbefale at dere tar noen pustepauser :)

DE sa...

Jeg vil au løpe i Åges løype... virker som en super tur...

hilsen Fantomine

ØY! sa...

det er ikke bare-bare å løpe i åges,men er sikker på at dere begge er klar for den etter deres luv-trip..