mandag 30. august 2010

Nedblogging


I mai 2005 møtte skuespilleren Olav Grendstad veggen. Da begynte han å trimme. Siden har han ikke fått til noe særlig på scenen. I dag kom erkjennelsen at det vel kan være en sammenheng mellom mye trimming, og lite overskudd scenisk. Derfor tenker jeg nå at jeg skal gå tilbake til trimmingsnivået fra før mai 2005, sporadisk trimming etter innfall og lyst, gågging, litt kajakk, og det som måtte falle seg inn. Skulle kanskje løpt en marathon før jeg ga meg i denne omgang, men får ha det til gode. Tror nok jeg fortsatt vil være i god form sånn generelt sett. Det er jo en bra ting.

3 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Du er jo i god form..så det går vel fint.. Så lenge du ikke burer deg inne og bare drikker øl...hehe

Håper du finner din Dagny igjen:-)

DE sa...

Som den lettrente karen du er, så går det sikkert fint å holde seg i normalt god form.

For alle og enhver gjelder det å finne ut hva som passer best for seg selv. For min del er målet å trene for å ha det trivelig og gøy, samt å fremme god helse. Jeg velger bevisst å tone ned fokuset på prestasjoner da dette ikke noe mål i seg selv.

Synes diggidanga fungerer utmerket som treningsfellesskap, og håper på gode fellesøkter i framtiden selv om Olav velger å trappe ned.

ØY! sa...

Synd for bloggen da.Det blir betydelig mindre aktivitet nå.

Ellers så har du vært flink til å finne trening i hverdagslige gjøremål, så det går vel greit.

Som DE er inne på, må alle gjøre sin greie, på sin måte.
Jeg har vel gått litt langt andre veien, men så lenge jeg har det gøy,ser jeg ingen grunn til å la være.
Uten treningsfelleskapet i Diggidanga hadde det vært mye kjedeligere..

Lykke til med scenejobbing og slikt, og velkommen tilbake plutselig.