torsdag 19. august 2010

12. Karuselløp - CB-løpet

Etter tjuvstarten på mandag var det godt å være igang med den gode gamle vanlige karusellen igjen. Fantomine og DE starta temmelig nøyaktig kl 15.12,45, men utover det har vi ingen tider å varte opp med i dag.

Holdt fint tempo første to kilometer, også i motbakkene. Men etter kulturbeitet blir det noe i hardeste laget, så der ble det gange et lite stykke. Rakk til og med å spise 2-3 blåbær før vi igjen fant flyten og jogget inn til mål. Labert med kjentfolk i dag, i det hele tatt merkbart færre folk enn i vårsesongen. Men vi hadde iallefall en strålende tur, og runda det hele av med en prat med parkeringsvakta.

Olav: Fikk ikke prata med noen parkeringsvakter, men småprata med et par andre gamle kjenninger, hvorav den ene parkerte meg i sampuljeløpet. Den andre kommenterte at jeg var litt dristig i min hvite våte gjennomsiktige bomullstskjorte.

Det regnet ganske godt og stort sett fra jeg gikk hjemmefra til jeg kom hjem. Lenge siden jeg har løpt i pulje nå, men siden vi ikke starter opp teatersesongen før i neste uke, fikk jeg starta 18.05, med ca 15 andre, og det var pes. Kom inn på ca 18.12.37, og det er jo ei bra tid synes jeg, tross alt


Svein:
Siden det passet med en lang rolig tur i dag, startet jeg hjemme. 35 min senere var jeg på Fant Olsen. Et lite glass med saft før jeg la meg bakerst i 17.40 feltet, lå desidert sist hele veien.Etter 29 minutt rundet jeg målseilet. Så gikk ferden hjemover, ble plukket opp av fruen på toppen av Myrbakken.
Distansen ble 13.5 km på 95 min.

3 kommentarer:

ØY! sa...

18.12 er ei bra tid,ja!ikke på tross av, men pga bra form.
ser ut som alle er i godt gjenge igjen etter diverse ferie,utflukter og utfall.

DE sa...

Meget imponerende av Grendstaden. Tror det er bra å starte i puljer av og til, så har man noen å konkurrere med.

Ellers enig med Øy! her. Alle er godt igang igjen. Flere fine løpe framover nå så bare å glede seg.

Hilde Fantomine sa...

Jeg synes det var super tid av OG..

Synes det var bæse-tungt etter 2 km..husker jeg kjefta på Vestbakken i den bakken i fjor..
Jeg har sluttet å kjefte nå..det er jo ikke hans feil at det er tungt..