fredag 20. august 2010

På beina 2 til Stemmane 2


Skulle hente en bil for min bror på Smiths auto, og benytta anledninga til å løpe og hente den i Sørlandsparken. Blei veldig inspirert av Hr. Nossum (Nordkapp-Lindesnes) som løp 5-6-7 mil hver dag, tja ikke som ingenting, men virka nesten litt sånn. Tenkte jeg skulle løpt en maraton i år, og det er vel enda ikke for seint, men da må jeg få løpt litt flere sånne som dette først.

Ca 12 kilometer, og brukte 1t 15min, inkludert et par pratestopp med noen jeg traff på veien. Beina holdt bra, også skoa, som både er terrengsko, fylkesgrensesko og asfaltløpesko. Til de to siste aktivitetene bør jeg vel kjøpe noen nye etterhvert.

3 kommentarer:

DE sa...

Ja det bør vel absolutt være tid til et maraton i år. Tenker du et organisert løp, eller gjøre noe på egenhånd?

Grendstad sa...

jeg er vel litt sololøper, ihvertfall når det gjelder dette, så jeg tror jeg tar en privat maraton først, så får vi se seinere, New York hadde jo vært gøy som happening seinere

ØY! sa...

tror absolutt du har muligheten til å gjennomføre et maraton allerede.Du må bare bestemme deg og trene litt målrettet.
Når det gjelder solo eller organisert så er vel hvert langløp en kamp mot seg selv,og en er overlatt til seg selv og sin egen form.
Du er jo seig som skinnet til en pitbull-terrier, så dette er absolutt innen rekkevidde.

med tempo som på denne turen er du godt under 4.30 på distansen.