onsdag 15. april 2009

Drit i Åge(s)

Tok ei runde i kjente Vågsbygdtrakter i ettermiddag.
Prøvde å simulere morgendagens karuselløp.Etter 15 min oppvarming,kjørte jeg på med tempo og intensitet i ei rundløype over Askedalsheia.En del opp og ned,omtrent som i morra kanskje.
To runder i samme sløyfe ble tilsammen 4.3 km.Etterpå ble det jogging og gange hjem igjen .
Jaggu godt å være tilbake i kjente omgivelser.

(måtte legge fra meg litt i skogen i dag, godt!!)

http://trail.motionbased.com/trail/episode/view.do?episodePk.pkValue=8007802

2 kommentarer:

DE sa...

Nå burde du være klar til the real thing i morra.

Svein og Olav, fra nå av bedre kjent som gjødselkameratene.

Grendstad sa...

Ja, men nå er jeg bare nestformann i gjødselkameratene. Lenge siden jeg har gjødsla nå.

Hvis dette var simuleringa av morradagen, ser jeg imøte referatet fra i morra, når du skal gjødsle samtidig som du prøve å oppnå best mulig tid i karusellen. :-)))