torsdag 16. april 2009

På hodet

Bare så vidt det var tid å komme hjemom etter karusellen før turen gikk til spicheren for ukens yogatime. Muligens ikke så smart å kjøre såpass tett så får satse på å ta karusellen litt tidligere neste gang.

Uansett var det en utrolig hard time i dag. De gode gamle øvelsene klarer jeg bedre og bedre, men hva hjelper det når instruktører har så himla mange nye øvelser på lager. I dag tror jeg minst 2/3 var nye for min del.

Som overskriften indikerer så klarte jeg for første gang i mitt liv å stå på hodet. Riktignok ikke med beina rett opp, men det kommer snart! For bare få uker siden var det en utopi, men utrolig hva litt trening kan gjøre.

9 kommentarer:

ØY! sa...

her hagler det med innlegg,jo.
karusell og yoga på samme dag er stivt,men du er jo en stram kar.
med den instruktøren skjønner jeg godt at du står på hodet og i andre lydige stillinger.
voff-voff!

DE sa...

Hehehe.. Man må jo bare prøve så godt man kan :)

Grendstad sa...

Åsn er instruktøren? Er det en lekerbisken?

Gratulerer med hodeståinga. Du blir jo Diggidangas gummimann nå.

DE sa...

La oss bare si det sånn at det er en ekstra inspirasjonskilde :)

Er iallefall på vei til å bli litt gummi, og det trengs.

Bare tiden vil vise hvor langt jeg kan nå...

ØY! sa...

Siste kommentar er i beste fall tvilsom.he-he.
gummi..? I rest my case

Grendstad sa...

Hvor langt du kan nå? Eller gå?

Høres bra ut og eventuelt kunne få en yogainstruktør inn i kretsen.

DE sa...

Her er vel oddsen 1 til 100 eller noe slikt, men det er jo heldigvis lov å sikte litt høyt av og til.

Grendstad sa...

Jo, men står du på hauet for dama, så dobler vel oddsen seg. :-)

DE sa...

Hehe...Mulig du er inne på noe, så jeg senker oddsen til 1 til 95.