fredag 17. april 2009

Sykkeltur med Hovden-gruppe

En gjeng som skal sykle Kr.sand-Hovden i slutten av mai,hadde sin første samlede trening i dag.
I tillegg var det en fra Haralds spinningtimer med.Totalt 8 stk.

Uberstyrmeister Harald beordret rolig og kontrollert sykling i dag,for å kjenne litt på hvordan det er å ligge i et felt,hvordan man bytter på å dra osv.Også for å bli litt kjent med hverandre.
Rolig og kontrollert ble det,bortsett fra et lite stykke fra Stokkeland til Brennåsen.
Da var det noen som syntes det gikk litt sakte og dro på en del.På dette strekket var vi vel opp i 37-38 km en stund.

De som lurer på hvilken vei vi syklet kan se under her.
Jeg var ute i 2.38 og syklet ca 55 km+hjemmefra til Krossen.


http://trail.motionbased.com/trail/episode/view.do?episodePk.pkValue=8020155

7 kommentarer:

Grendstad sa...

da virker det jo som du er med i hovedfeltet - rolig og rolig, men skal en sykle til Hovden så må en vel ha et visst tempo i det rolige også - du sykler godt

DE sa...

Da er gjengen i gang for alvor. Utifra hva som kom opp på møtet er det vel en del å trene på, så det er bare å jobbe på.

Støtteapparatet er ikke helt igang enda, men det kommer.

Grendstad sa...

Jeg kan kanskje være hare opp Byklekleivane hvis det er lov

Eventuelt tempohjelp langs Byglandsfjord

Grendstad sa...

hvilket møte forresten?

DE sa...

På onsdag hadde svein møte med laget sitt. Jeg var også med siden jeg skal være følgebilsjåfør. Greit å få avklart min rolle.

Hvis det er lov må det være bra å ha en hare. Så kan du være med i bilen på de andre strekkene.

ØY! sa...

eller kanskje du kan sykle sykkelen min hjem på lørdag?

harehjelp tror jeg blir litt i konflikt med reglementet.
men takk for tilbudet.

Grendstad sa...

Ja, kanskje sykle sykkelen hjem igjen ja, en sånn nattlig elgsafari som sist. Det hadde vært noe. Men usikker på helga.