mandag 20. april 2009

Led og fall

Melina, Anne, Jarl og DE var de eneste fra mandagsklatrerne som stilte i dag. Men det passet igrunnen greit at det var lite folk for da kunne vi ta oss til rette med å lede så mye vi ville.

Anne og Jarl ledet til den store gullmedalje og har teknikken inne nå. De to andre klatret stort sett på topptau og var fornøyde med det.

Til slutt kjørte Jarl og DE falltrening i bratthenget på 9er-veggen. Vi slapp taket ca når vi hadde foten ved siste bolt som var festet inn. Falt noen meter og det rykket godt for sikreren. Sikkelig adrenalinrush :) Vet ikke om det minsker frykten for å falle ute, men veldig greit å ha prøvd iallefall.

3 kommentarer:

Grendstad sa...

Jopp, jopp

Jeg synes det er veldig bra å ha prøvd fall og sånn, mest mulige realistiske øvelser. Øker tryggheten og sikkerheten, og så kan det jo være gøy også.

ØY! sa...

høres ut som skikkelig kick-ass.
klatring på de nye da,ble det tid til det?

DE sa...

Jeg reklamerer jo så godt jeg kan for våre perfekte løyper, så de ble brukt en del.

Vi må ellers se å finne en fet finish på den røde. Jeg klatra den i dag og hadde noen ideer, men spørs om jeg klarer å huske de til neste gang.