søndag 19. april 2009

Ukens besiktigelse

Selv om jeg ble fintet langt utover sidelinjen av karusellutvalget forrige uke, lar jeg meg ikke skremme. La derfor i dag ut på en ny besiktigelse. Men som en slags forsikring la jeg igjen klokka hjemme, slik at jeg uansett ikke vet hva tiden ble.

Torsdagens løype går i Jegersberg. Den heter visstnok Martins løype og skal være 4 km. Tror vi hadde samme løypa på vårparten i fjor. De første 500-600 meterne får man lysløypebakkene rett i fleisen. Men rent bortsett fra den harde starten er det egentlig få utfordringer denne gangen. Så konklusjonen blir: Begynn rolig og gi deretter full gass.

Etterpå gikk jeg innom Spicheren for ei kort styrke/balanseøkt. Greit å få gjort når man først er i området. Lite morsomt å melde om i dag, men på vei ut registrerte jeg iallefall at øyaipanna- og monsterairbagmannen var på vei inn i svømmehallen. Så det hadde sikkert vært festlig å ta noen svømmerunder, men det fristet mer å gå ut i sola igjen.

5 kommentarer:

Grendstad sa...

jo, men det virker jo som ei klassisk jegersløype, skulle gjerne ha løpt den, men har fullt. Bra forhåndsinfo

ØY! sa...

i følge alle solemerker stiller jeg.
i fjor ble tiden 22.56,regner med å slå den.
foreløpig mål er 19.30

DE sa...

Dersom kroppen funker normalt bør jeg ha mulighet til å ligge under 6 min på km.

Klarer jeg å slå 2008-utgaven av Øy! skal jeg være meget godt fornøyd, men det er nok litt i overkant. Likevel: Target er herved 22.55.

ØY! sa...

tror du klarer det med god margin.

Grendstad sa...

fanken plystre, jeg er jo heilt ute her he-he, med ønsker om gode løp.

bare ikke bli skuffa over et godt løp sjøl om tida ikke blir som beregna