torsdag 9. april 2009

Rælingen rundt

Morratur i fred og ro,langs Rælingens sykkel/gang-stier.
Snøen ligger fortsatt i terrenget,men det er bart på vei og fortau.
Med snøen borte, kommer driten frem.Tidvis måtte jeg løpe slalom mellom hundemøkk.

Greit å løpe ny trase,masse hus og ting som jeg ikke har lagt merke til før.
Løp bla forbi 4 hoppbakker, mange kjente hoppere kommer visstnok fra området her.

Jeg har tidligere blitt veldig trengt på do under trening,har derfor blitt nøye med å gjøre unna dette før trening.Så også i dag,men allkevel ble behovet påtrengende etter 3-4 km.
Det var kanskje hundemøkka som var medvirkende årsak.
Etterhvert fikk jeg også sting,det er ikke ofte jeg får det lenger.Kanskje pga litt anspent løpestil.

Tross visse kroppslige utfordringer underveis,en bra tur før frokost.



http://trail.motionbased.com/trail/activity/7960433

2 kommentarer:

Grendstad sa...

Jo, absolutt et godt løp. Så ut til å være ei godt asfaltert løype. Rælingen rundt. Tror jeg skal slite med å matche den i påska.

DE sa...

Her må du ha holdt et bra tempo. Kjenner ikke så godt Rælingens mange attraksjoner, men regner med du har løpt forbi de fleste her.