tirsdag 14. april 2009

Løypebesiktigelse

Dro igjennom torsdagens karuselløype i baneheia. Hadde riktignok start og mål på et litt annet sted. Startet ved toppen av trappa bak vaskeriet. Det er visstnok ny løype i karusellen, men det var bare kjente stier. Temmelig kupert må jeg si og ikke overraskende var det bakken opp fra Ravnedalen til Båne som var den virkelige syretesten. Hadde en kar i hælene fra bunnen, men til min store glede måtte han gi seg nokså tidlig.

Utfordringen til torsdag blir å få igang beina igjen når man er oppe ved Bånetjønn. Kan fort lekke mange sekunder her.

For øvrig var turen nokså tung i dag. For mange bakker til at jeg klarer å holde bra tempo. Men greit å få en gjennomgang.

4 kommentarer:

Grendstad sa...

Jo, jeg kjenner igjen den stigninga mot Båne fra et av løpene i fjor. Du kunne nesten solgt denne tjenesten til folk som ville ha forhåndsinfo he-he. Jeg tror jeg rekker å komme meg gjennom tidlig torsdag ettermiddag.

DE sa...

Mulig vi har en forretningside her :)

Bra hvis du får løpt på torsdag. Jeg kommer nok litt sent tilbake fra jobb, men håper å være igang før de begynner med tidsintervallene.

Grendstad sa...

FØR tidsintervallene? Du har jo trent beinhardt i heile vinter. Nå må du jo løpe i heat og markere deg! he-he

DE sa...

hehe, hadde ei heller laber tid på gjennomkjøringen så jeg sikter inn mot bunnen denne gangen. Alle disse bakkene dreper tempoet.