søndag 5. april 2009

Spinning i morgentåka

Ettersom jeg for en gang skyld har helt helgefri sov jeg litt for lenge i morges. Så da var det bare å spise frokost og komme seg til Spicheren for formiddagsspinning.

Første gang jeg har vært en hel time, men det var bare en middels økt hvor målet var å ligge på 70% av makspuls. Ikke så aller verst musikk i dag, hvor hun t.o.m. kjørte litt Alice Cooper. Ikke det at jeg er fan, men det er iallefall bedre enn mye av den andre søpla.

Etterpå hadde jeg styrketrening og må si at det er forbløffende hvor mye bedre denne treningen går når man er skikkelig varm i kroppen. Avsluttet økta med litt kjærkommen balansetrening.

4 kommentarer:

Grendstad sa...

Ja, da gjenfant du vel balansen etter den seine morraen da.

Lest.

Grendstad sa...

og godkjent. :)

ØY! sa...

dobbeløkt er lik dobbel glede.
bra start på dagen.

ØY! sa...

snart klar for Hove temker jeg....