søndag 26. april 2009

Intervallspinning

Samtidig som regndråpene kom hadde jeg i kveld ei økt med intervallspinning på Spicheren. Det var like slitsomt og svettigt som vanlig. Musikken var varierende, men når bla. ac/dc kommer på høytalerne kan jeg ikke klage. Instruktøren la inn noen sinnsyke tempoøkter som jeg ikke har vært med på før. Det gikk så fort og hardt at jeg en gang trødde ut av pedalen med et smell.

Den trolig eldste og tyngste personen i forsamlingen fant det passende å ta opp sine bekkenproblemer i plenum under pausen. Instruktøren kvitterte med at han dessverre ikke er ekspert på kvinnelig anatomi. Overraksende nok var det heller ingen andre som følte seg kompetente, så dermed ble den saken lagt død.

Avsluttet med litt styrketrening. Mest for å få roet seg ned egentlig.

1 kommentar:

Grendstad sa...

Da var vi i samme byområdet ei bittelita stund da, men jeg sykla bare forbi.

Bekkenproblemer ja. Kunne jo bedt henne eventuelt ta med et bekken ved behov.