søndag 9. august 2009

Back in black


Omsider har håret mitt blitt langt nok til at jeg kan får dradd meg etter det ut i baneheia. Så da var det på med sorte drakten og løpe i vei.

Begynte fra Svarttjønn og tok ytterstien, ned til 2. stampe. Videre til gamle televerket så opp til 4. stampe. Inn i lysløypa og motsatt vei i denne hele veien tilbake til Svarttjønn. Det hele tok ca. 25 min. Usannsynlig varmt og klamt i dag så jeg svetta i lange tider etterpå.

Mye folk ute i løypa. Traff til og med på en mosjonist som liksågodt tok seg en røyk når han først skulle kaste bort tida på å trene.

Må til slutt si at det ser alt annet enn lyst ut for Diggidangalaget for øyeblikket. Med lagets store stjerne kraftig hemmet av en fotskade samt en ankermann ute av form er det duket for nok en stor Grendstadtriumf. Det er bare å bøye seg i støvet for den store triathlonguruen!

2 kommentarer:

Grendstad sa...

Jo, takker og bukker. Når den ene trener for lite, og den andre trener for mye eller noe sånn, så er det vel bare Åsmund som er i rute. he-he

Nei, tar ingenting for gitt, jeg trener videre for fullt, i moderate mengder.

ØY! sa...

tilbake på

sporet!!
gi gass!

det er jo nødt å bli en glimrende andreplass i DD-mesterskapet.