torsdag 27. august 2009

Terrengkarusellen 14. løp 3,55 km

Olav
Løp i 15-tida. Hadde løpt/gått hjemmefra, og var passelig oppvarma. Greide å disponere bra, og ikke så veldig mye folk i løypa. Var litt tungt i noen partier. 17:27 - Tror det er første gang jeg har løpt under 5 min. på km i karusellen, så det er jeg veldig godt fornøyd med.

Hilde/DE

Vi løp også i 15 tida. Det gikk sånn tålig. Vi hadde rolig tempo, og det tror jeg lønte seg. Det var mange som måtte stoppe i bakkene.. etter å ha startet altfor friskt. Hilde synes det var veldig tungt i bakkene mot slutten.. men DE er i fin form tiltross for slimhals.
Det var ingen pustepauser på karusellen denne gang... det er jo kun det på andre dager..

Det er fint at "duene" skal ha massasje fredagsmorra... Godt for kropp og sjel.

Ellers vil jeg poengtere at undertegnede er avbildet i kristiansandsavisa.. med en ivrig tilhenger..hehe

http://www.kristiansandavis.no/Bildeserier/tabid/338/galleryType/SlideShow/ItemID/1662/language/nb-NO/Default.aspx

en annen lur rev...på motbakkeløpet...

http://www.kristiansandavis.no/Bildeserier/tabid/338/galleryType/SlideShow/ItemID/1604/language/nb-NO/Default.aspx

4 kommentarer:

ØY! sa...

nesten for sprintdistanse å regne.
bra løpt er det jo,hvis en kan stabilisere seg under 5 på terrengløping.
jeg måtte velge vekk løping i går i forhold til jobb og andre ting.

ØY! sa...

Fullført på duene?
sikkert masse pustepauser med mineralinntak...

DE sa...

Ser at jeg lurer i bakgrunnen på begge bildene :)

Ellers var det bra å få karusellert litt igjen. Gleder også til banekarusellen til tirsdag. Håper på bra Diggidangaoppmøte.

Grendstad sa...

Ja, Vestbakken har vært mye i bakgrunnen i det siste he-he

tirsdag? må se om det går