mandag 31. august 2009

Drept av kollega i kommunestyret etter 28 år

spilt baklengs. Ellers knerta jeg et befal med en spade, spontansang en sang med tittel hei, hå, hei, hå ut på havet sammen med Kaiken og Mai, var programleder for finalen i kjøttperling osv osv.

Siste teatersportøvelse i høst. Nå starter øvelsene til Kvinesdalrevyen hver mandag, og da må jeg jobbe dessverre, veldig dessverre for mandag 7. september er det åpent for publikum. Men Kaiken, Mai og 2 til blir med til Øyslebø neste helg, og da blir kanskje jeg også med å spille. Lurer på hvorfor jeg aldri har tatt bilder av dette?

Sykla til og fra, med det blei i korteste laget. Fint å sykle i kveld.

2 kommentarer:

DE sa...

Synd du går glipp av teatersporten. Men det er jo likevel fullt forstålig at jobben må prioriteres. Skal du pendle på dagen med tog, eller blir det overnatting der borte i Kvinesdal?

Grendstad sa...

det blir togpendling, kjekt og greit - jeg har samme forhold til Kviensdal som til Valle, det blir for trangt for meg med de høye fjella rundt :-)