tirsdag 11. august 2009

Triathlon a la Ogge

Pga jubileumsløpet til lørdag, var det på sett og vis siste sjanse i dag til å kjøre en full triathlon a la Ogge, uten å komme for nærme jubileumsløpet og Ogge sjøl

Svømte 800 meter i Stampa med pause mellom. Måtte ta en pause for å kikke etter sykkel og verdisaker.(Tok ikke tida)

Grendstaden etter svømminga.

Sykla Stampa-Ålefjær-Erkleiv-Vennesla-Mosby-Strai-Enrum (Lengde: 46,34 km - Snitt 29,53 km)

Grendstaden etter syklinga med cola og snickers.

Løp Enrum-Krossen-Suldalen-Krogvannsområdet-Kjerrane-Krossen-Enrum (50 minutter)

Grendstaden etter løping og dusj med banan.

Det var litt tungt heile veien, men tror tempoet var ok. Litt stiv i beina på løpinga som vanlig, mest tyngst i starten, etterhvert løsner det litt.

Ganske kjedelig økt, bortsett fra ok trase rundt Erkleiv, og fine stier ved Krogvann. Trøsten er at det sikkert blir mer spennende og gøy på Ogge. Denne økta blei for seriøs, men fant ikke på noe annet. Nå må jeg slappe av og lade batteria litt innimellom her.

4 kommentarer:

ØY! sa...

Skal du holde nivået,må du være litt seriøs av og til.
bra økt på vei mot enkel seier på Ogge.

DE sa...

Fryktinngytende takter fra Grendstaden dette. Blir spennende å se hvor langt opp du kommer på resultatlista.

Hva er målsetningen i forhold til fjorårets tider?

Grendstad sa...

Vel jeg har et håp om å komme under 2.30, men det blir kanskje litt for mye på ei gang, med en forbedring på 15-20 minutter far tidligere år.

Men jeg har øvd bra på alle øvelser, og tror jeg har noe å hente både her og der, mest på løpinga tror jeg.

Vi får se, hvis alt går bra noe med 2.3?.??

DE sa...

Dette synes jeg er en bra og ambisiøs målsetning. Ingen tvil om at du er godt nok trent til å klare det iallefall.

Ellers ser jeg at løpetraseen er litt kortere i år, ettersom man ikke skal løpe innom og rundt gjesteheimen etter å ha fullført den første sløyfa. Du sparer vel omtrent ett minutt på dette.