mandag 10. august 2009

Diggidangalaget rakner

Down but not out, yet

Som kjent har tilstanden i Diggidangalaget vært heller dårlig en stund, og i dag må jeg dessverre meddele at ting ser mørkere ut enn noensinne. Vår eminente svømmeekspert Åsmund har pådratt seg senebetennelse og må derfor høyst sannsynlig melde forfall til Ogge. Når vi videre vet at sykkelstjerna gradvis er på vei tilbake fra skade og at ankermannen er i feriemodus, må vi vel innrømme at det er not so much hope in a hanging snore anymore.

Ser for meg følgende alternativer nå (ikke prioritert rekkefølge):
1. Kaste kortene. Meget kjedelig og lite ønskelig, men kanskje mest sannsynlig.
2. Svein overtar svømmeettapen, resten som før. Godt alternativ tidsmessig, men vi vil tape tid på veksling.
3. DE overtar svømmeetappen, resten som før. En stor falitterklæring da vi kommer til å tape minst 5 min på svømminga og liten sjanse for at DE orker å løpe særlig fort.
4. DE overtar svømmeetappen, Svein sykler og overtar løpeetappen. Tror dette vil være det beste tidsmessige alternativet selv om vi taper stort på svømminga.
5. Få inn en ny person til å svømme. Ikke lett, men ville vært det beste.

7 kommentarer:

Linn sa...

ai-ai-ai.

ØY! sa...

det sa jeg også..

ØY! sa...

riktig, vi er ikke ute ennå.
flere løsninger her,men svømming på meg er ikke aktuelt.
alt 1. er heller ikke aktuelt,slik jeg ser det.
da er det tre alt. igjen.
jeg har en mulig svømmer eller syklist(Svein fra
gata!)
i følge ham selv er han en habil svømmer, og jeg vet at han er en hest til å sykle.
tror bare han må få lov å kjerringa til å stille.
jeg sjekker med ham snarest.

DE sa...

Dette er jo meget jolly! Han sykla veldig bra på CLT, men tror likevel det beste er hvis han kan ta svømminga.

Godt forslag Øy!

ØY! sa...

vet jo ikke helt om han får det til,men kan spørre andre syklister evt.

Linn sa...

ai-ai-ai.
følg med.....

Grendstad sa...

ai, ai, ai
øy, øy, øy

Åsmund senebetennelse? Må høre nærmere om dette, ikke likt han

Har jo eventuelt Jacob