torsdag 6. august 2009

Ukas Diggidiggi?

Sofie i fint driv opp Rådhusgata.

Sofie i klatreveggen.

Må få lov til å framheve Sofie i dag. Det er mange som leker og trimmer og mosjonerer, men Sofie har virkelig mosjonert siste to dager.

I går sykla hun altså Enrum-Vest-Agder Fylkesmuseum-Sentrum-Eg

I dag: Enrum-Prestheia-Gimlehallen-Gimlekollen-Prestheia-Eg-Sentrum-Enrum. I tillegg var hun også aktiv i en liten klatrevegg i dag, og klatra i trær og bada.

Alt dette over skyldes egentlig at bilen min har ødelagt og løs eksospotte, er ikke heilt kjørbar og må på verksted. Men med fine dager, har det vært trivelig å være ute.

Sjøl var jeg med på disss sykleturene, dytta både Sofie og Tuva opp noen kneiker, og klatra, og så fikk jeg meg vel ca 300 meter i Øvre Jegersvann eller hva det heter, og noen små og lengre turer med Sofie på ryggen siden vi var ute i heile dag i Prestheia-området. Mer sliten i dag, enn etter 5 mil på sykkel i går.

Tuva er på aktivitetsuke med Gimletroll/KOK og får også trimma litt, men Sofie tar kaka. Nå ligger hun utslått på sofaen.

3 kommentarer:

DE sa...

Virkelig god hverdagstrening for både store og små dette. Noen og enhvert hadde blitt utslitt etter et slikt dagsprogram. Men det er en fin måte å være sliten på.

Må si at Grendstadungene har fått noen gode gener.

ØY! sa...

det er virkelig håp for ungdommen.
det er noe annet med de som har fremtiden bak seg.

DE sa...

Heldigvis er det ingen i Diggidanga som har fremtiden bak seg, så her er det bare å stå på mot nye mål :)