fredag 7. august 2009

Etterlysning?

Hvor blir resten av Diggidanga av?
Nå er det jo nesten bare Olav som har innlegg her.

For min egen del har jeg diverse ting å gjøre hjemme før snekkerne kjører på fullt fra neste uke.
Ankelen er stadig bedre, men sier til meg selv at jeg må være tåååålmodig.
Ikke den beste oppkjøring til Ogge,men håper på å fullføre ihvertfall.

Lurer på om DE driver med sniktrening,uten å blogge?
Uansett kommer nok multitalentet sterkt tilbake,plutselig!!

Forresten: heter det "etterlysing" eller "etterlysning" ?

5 kommentarer:

Grendstad sa...

Vel, Dag Eivind får svare for seg sjøl. Jeg har jo den "fordelen" at jeg hverken har dame, hus som jeg skal ordne på, eller vond ankel. Har forsåvidt vært gjennom alle tre, og savner bare dame.

Trodde Dag Eivind var på gang her, men..

Grendstad sa...

Etterlysning er vel stadfesting/passivt. Etterlysing er vel mere aktivt. ??

ØY! sa...

ja vil heller ha dame enn vond ankel..

Grendstad sa...

Du har jo begge deler. Eller ville du heller hatt god ankel og vond dame?

DE sa...

Siste uke har vært travel med jobb og besøk fra søsken med familie. Men nå er det ferie igjen og samtidig reiser folket hjem, så da skal jeg definitivt ha noen gode økter.

Blir gjerne med på noe felles dersom noen melder seg frivillig :)