tirsdag 11. august 2009

Hverdagstrening - sesongstart høst

Da Sofie velta campingbordet i sommer, havna drikkeflaska hennes sånn. Ganske bra velta vil jeg si. Så til saken:

Sykling: Enrum-Todda-Rosegården-Todda-Rosegården-Todda-Enrum

På siste stopp på Todda spilte jeg fotball mot Tuva og noen gutter i hennes klasse. Sofie sto i mål på mitt lag. Spilte ei god stund og blei god og svett av all småløpinga og driblinga, og ikke mindre da de til slutt dreiv og hang rundt beina på meg, så jeg tidvis måtte slepe de etter meg for å komme bort til ballen. Pga litt for lite næring siste døgnet, gikk jeg heilt tom, og måtte til slutt bare legge meg på gresset, og be Sofie hente noe vann til meg. Jeg orka ikke sjøl.

Etter at Rita overtok omsorgen for Tuva og SFO-debutanten Sofie, sykla jeg deretter hjem til Enrum, fikk spist en kraftig middag, og deretter lagt meg.

En god mellomøkt med hverdagstrening, men må passe på å ha nok næring i kroppen. Slike fotballkamper kommer plutselig.

2 kommentarer:

DE sa...

Bra velta, ingen tvil om det :)

Ellers ser jeg at dere som har unger får mye gratis ekstratrening. Tror jammen det er på tide at jeg får noen snart...

Grendstad sa...

Da vil jeg bare si: Stå på!

De første årene blir det mest bæring og tur. Seinere blir det jo så ymse :-)