torsdag 13. august 2009

Ja, så er vi i gang igjen

Start på høstsesongen i karusellen i dag, i den idylliske og fine løypa rundt Kvernhusvannet i Søgne.
Siden DE var forhindret fra å løpe favoritttraseen sin, hadde han sendt en stedfortreder i en kar med navn Knut fra AE.
Vi holdt følge omtrent hele oppvarmingsrunden i den 3.5 km lange løypa.
Tilbake ved start fant vi ut at vi like godt kunne løpe sammen på ordentlig,dette var ca en time før tidspuljene.

Som sagt så gjort.Vi åpnet i 4.27 tempo på første km, og ca. det samme på andre.Etterhvert (ca 1.5 km) ble jeg liggende litt foran, men AE-mannen ikke langt bak.Tror vi klarte å pushe hverandre, jeg for ikke å bli tatt igjen, han for å prøve å ta meg igjen.

I mål på 15.21 for min del, AE-mannen manglet et sekund på 16 blank.
Greit fornøyd med tiden,selv om jeg håpet på 1 min forbedring fra i fjor.(16.06)
Og at ankelen er smertefri.

3 kommentarer:

Grendstad sa...

Bra tid!!

Hadde ikke krefter til å sykle ut og løpe i dag. Kroppen ville hvile i dag. Tok meg for mye ut tidligere i uka med bla triathlonen, og prioterer lørdagens jubileums.

Godt løpt, Øy!

ØY! sa...

fornuftig prioritering av deg,ihvertfall hvis du er uten bil for tiden.

blir gøy til lørdag da!!
ai-ai, føl meg!

Hilde Fantomine sa...

Veldig bra lopt mister! Utrolig bra at ankelen er bra igjen. Det lover godt mot det kommende maraton.
Siden vi lever late dager i Firenze, saa ble det daarlig med karusell lop.. vi tar det igjen...