lørdag 22. august 2009

Motbakkeløp på mandag

Ogge blir jo en bra oppkjøring til avslutningsløpet på årets Tour de Run.

Løpet er det siste av i alt 5 øvelser består av 1000-trapp-Skau-skau-3000 meter- spyd og altså motbakkeløp opp til Omvendte Båd.
Motbakkeløpet starter etter jaktstart-prinsippet.
Diggidangas representant starter 11.35 min etter første mann.Har sterke løpere både foran og bak så om jeg skulle klare å holde plasseringa (6)er jeg veldig fornøyd.
Vi får se hvor mye beina orker etter søndagen.

Det er også mulig å løpe løpet med fellestart klokka 18.00 hvis noen ønsker det.

3 kommentarer:

Grendstad sa...

Ligger du som nr. 6?? Det er vel en bra plassering, eller hur?? Her må vi støtte Diggidangas mann fram til klubbens beste plassering i noe løp noen gang så vidt jeg kan se.

Trenger du hare eller noe? Hvis det er lov og jeg kan. Skal enten til Kvinesdal da er jeg heilt borte, eller så skal jeg på teatersport kl 19 rosegården.

Grendstad sa...

er resultatet tilgjengelig på nett noe sted?

ØY! sa...

heiarop er jo alltid bra,spesielt på slutten.
du får se hva du får til.

sender deg en mail med start/reultatliste.