fredag 7. august 2009

Symjing og bading


Sofie ville i svømmehallen i dag, sjøl om det var fint vær. Ok, da er det lite folk. Bare varmtvannsbasenget oppe. Vi var der bare i 3 timer (he-he). Som det kommer fram av bildet blei det mye dykking i vannet uten maske/briller, og øynene ble etterhver kraftig røde.

Sofie lekte mye, og det var dykking etter noen gummiringer som var det store i dag. Jeg kasta i vannet, mens hun så en annen vei, deretter dykka ho rundt.

Sjøl var jeg med på mye av leken, men innimellom fikk jeg svømt litt for meg sjøl, og varierte stort i dag. Tok litt Putin (butterfly), ryggsvømming, bryst, crawletrening for beina (mens jeg holdt armene i ro framover), vanlig crawling og diverse boltring i vannet. Gøy å prøve de forskjellige svømmeøvelsene. Morsomt med Putin.

3 kommentarer:

ØY! sa...

smart tidspunkt for bra svømming/dykking.
ser at Sofie er i samme tannfellingsmodus som Emma,

Grendstad sa...

skulle bare mangle, 3 dager foran he-he

Sofie synes det var gøy å miste de to fortenna og få en gøyal s, spesielt når en skal begynne på førSte klaSSe på Skolen og Sfo og heter Sofie

DE sa...

Hehe...så det derre klippet med Putin. Bra at Diggidanga ikke er noe dårligere.

Ellers må det ha blitt temmelig hett i toppen av å bade så lenge i varmtvannsbassenget vil jeg tro.