søndag 30. august 2009

Salig blanding


Mål for dagens økt var variasjon og lengde.Variasjon i underlag, og lengde i distanse og tid.
Har tenkt på dagens trase lenge,men har ikke fått det til før i dag.
Frem mot maraton må jeg få en del løping på asfalt, og det ble det på dagens økt:
Start hjemme- gjennom skogen til Mjåvann ind.område-langs vei til Farvannet-inn på postveien over Groheia-ned forbi Kjærrane-til Krossen-oppover rv.9 til Storheia- opp i rødløypa ved Stormyrvann-mot løpsretning gjennom bymarka-ned til sykehuset/kjærlighetsstien- over Baneheia-om CB-ned Møllevannsveien-langs Vesterveien -hjem.

Fikk med denne turen ei god blanding av sti,grusvei og asfalt.
Var ute i 3.15- distansen ble 26.5 km - snitt på ca 7.25

7 kommentarer:

Grendstad sa...

Jøsse namn, Svein! Den var solid! Her har du jo fått med deg det meste av ulike underlag, bortsett fra at du ikke løp gjennom kjellerkorridoren på sykehuset. Sugende økt vil jeg si.

Må jo være ypperlig trening til marathon. Et par til av dem, så må du vel være klar. Godt prestert.

ØY! sa...

tenker å ta sommerskogsløypa + litt ekstra, men trenger selskap pga sikkerhet og lettere å gjennomføre.
er du klar neste helg kanskje?

DE sa...

Må bare slenge meg på Olavs kommentar her. Ekstremt solid!

Ellers bra at du ivaretar sikkerheten. Mye tryggere å løpe sammen med noen når man legger ut på slike lange ferder.

Grendstad sa...

Jo, jeg skulle være klar til helga, men foretrekker mest terreng sjøl, men periodevis asfalt ok.

Mi løype i bahodet er opp herfra Enrum - gjennom bymarka til Strai, via Mosby opp til Høiekleiva, inn mot Høietun og en grusvei oppover der (som vi kjørte/gikk i dag) som går opp til sommerskogsløypa 3 km fra Stemmen. Derfra sommerskogsløypa og så får vi se?

Men åpen for mye. Vil gjerne løpe 3 mil eller mer når jeg er i gang, så setter jeg personlig rekord.

Hilde Fantomine sa...

Kjempe bra Svein!.. Du er i rute til Oslo du...:-)
Stå på videre..

Ser for meg at teaterguruen henger seg på turen til Oslo, og løper sammen med Svein.. (ingen dum tanke..hehe)

ØY! sa...

ja det hadde vært noe..
ser ut som påmelding er stengt for full distanse,men muligheter på kortere.

Grendstad sa...

Vel den dagen reiser jentene til USA med mora, så da bør jeg vel være sånn noenlunde til stede.