søndag 2. august 2009

Ironmanspire




Sykkel
Trase: t/r Samkom
Distanse 47,56 km
Tid 1.39.56
Snittfart: 28.57

Løping
Trase: Bymarka-Krossen-Grim
Tid: 1 t 20 min.

Måtte ha ei god økt når ungene var borte i dag. Regnet var ingen hindring, bare oppfriskende. Sykla i forholdsvis rolig tempo i flat løype uten å presse. Brukte ca 5. min på skiftet hjemme på kjøkkenet, og fikk i meg litt mat og drikke da. (Tror det var lurt. Var også bedre i beina når jeg ikke hadde tatt sånn i på syklinga.) Deretter bar det opp til Hellerstønuten og videre litt på kryss og tvers. Følte løpinga gikk så bra at jeg kunne fortsatt lenger, men ungene var på vei så jeg måtte hjemover. Lengste treningsøkta jeg har hatt i kombinasjon sykkel-løping, så det begynte å lukte litt ironmantrening her. En ting er sikkert. Grendstaden er i rute til Ogge.

5 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Oi oi...her tror jeg Vestbakken får en utfordring på løpinga...hehe
Blir spennende å se...

Ellers er det sykt inspirerende å lese at du er ute i all slags vær... du kunne lært Madonna en ting eller to om regn...

DE sa...

Disse bildene kan jo skremme vettet av noen og enhver :) Tror jeg må steppe opp løpetreningen et par hakk for å henge med. Ogge ser ut til å bli nok en thriller.

Ellers utrolig gøy at du satser ambisiøst. Å ha et slik langsiktig mål å jobbe mot er meget inspirerende. Gleder meg til å følge med på innlegg merket med ironmantrening!

Grendstad sa...

Takker for oppmuntrende kommentarer.

Jo, får se om det blir ironmann en dag, iallefall å gjennomføre. Hadde vært gøy. Får prøve å ta en gradvis opptrapping, med stadige lengre kombinasjoner. Også å få sylkla 18 mil og løpt en marathon hver for seg. Men jeg har ikke noe tidsaspekt på det.

ØY! sa...

tror du er klar for å løpe maraton,ihvertfall hvis målet bare er å fullføre.
å sykle 18 mil er vel heller ikke noe problem,man må bare ha tid til det.

Grendstad sa...

ja, det er å gjennomføre (med en viss stil) som er mine mål, og hvis det blir noen neste omganger noen gang, blir jo å kikke litt på klokka.

kjenner det bittelitt i noen ledd i dag, så jeg tar det som det kommer, iallefall med løpinga