lørdag 29. august 2009

Ukesluttløping


Deilig å kunne markere slutten på hektisk arbeidsuke med en løpetur i området mellom hjem og Mjåvann.

Ganske vått etter siste dagers nedbør,men ikke problematisk å ta seg frem.


Løp med to klokker for å sjekke om min gps-klokke måler riktig.Mest sannsynlig har en finurlig innstilling gjort at stoppeklokka har tatt små pauser underveis.Med denne innstillingen slått av viste klokkene samme tid på 75 minutters løpetur.

Dette må være forklaringen på differanse mellom min og offisiell tid i de 2-3 siste løp.I alle tilfellene har min klokke vist minst, og sannsynligvis feil.








2 kommentarer:

Grendstad sa...

Jeg har klokketro på forklaringa.

Ellers fikk jeg jækli lyst på å løpe en tur når jeg så bildet av skoa. Har ikke løpt eller trimma på 2 dager, men skal på en god søndagstur med jentene i dag, så får spare meg til da.

75 minutters tur er en bra løpetur. Bra løpt. Bra bilde.

DE sa...

Saftig tur det der og kjempebra bilde! Gøy når det er gode bilder på bloggen.