lørdag 7. februar 2009

Med bakglatte sko og piggsveis

Vi lever i en annen verden her på Grim. Ingen piggsko her. Med avtale med jentene om at de skulle henge ut en rød anorakk hvis det var noe, fikk jeg løpt litt på kryss og tvers i det utvidede nabolag i 40 minutter. Noen ganger så bakglatt at jeg følte jeg sto stille da jeg løp, noen ganger var det ok på våt asfalt. Ellers meget god løpetemperatur og frisk luft. Fant en rytme og holdt den helt til det nærmet seg slutten da jeg økte litt på.

3 kommentarer:

ØY! sa...

var det noe,eller rakk de ikke å henge den ut?
kreativt opplegg og stor vilje til fysisk
bakglatte sko blir nesten som å løpe på tredemølle.

Grendstad sa...

Ja, jeg tenkte litt på tredemølle.

Faktisk så fikk Tuva noe ekstrem mageknipe rett etter jeg var kommet inn. Det var så vondt at hun lå på sofaen og hulket og grein. Det var bra jeg var hjemme da. Tror det var litt feilernæring i løpet av dagen, med for lite ordentlig føde. Hjalp med Cultura og Vørterøl.

DE sa...

Vørterøl er jammen meg undervudert. Bare synd at det har den frekke ettersmaken av fersk bøffelruke.