torsdag 26. februar 2009

Meget bedre

Både fysio- og massasjeterapeut har innstendig oppfordret til at jeg må fortsette med yoga. Den totale effekten er visstnok så ekstremt god for mine stive muskler at ryggtrøbbel ikke må få komme i veien. Så noe motvillig meldte jeg meg i ettermiddag på ny time.

Det hele gikk over all forventning. Tok alle ryggøvelsene veldig med ro, spesiellt den som gikk galt forrige gang. Resten gikk rett og slett strålende. Like tungt og svettedryppende som vanlig, men jeg begynner å få bittelitt taket på noen av tingene nå.

I fortsettelsen får jeg ta dette litt som det kommer, og håpe det beste.

5 kommentarer:

ØY! sa...

gratulerer med nr.100!
og til lykke med omtrent friskmeldt rygg.

Grendstad sa...

Ja, du drar vel snart på pilegrimsferd til India nå :)

Bra at du fortsetter.

DE sa...

India har jeg vært før og det frister ikke. Men Nepal og Tibet derimot...

Grendstad sa...

Ja, Tibet ja. Da kan det jo være jeg blir med i et heldig øyeblikk.

DE sa...

Det er noe vi absolutt burde vurdere som en langtidsplan. Tibet og Diggidanga hører godt sammen.