søndag 22. februar 2009

Rolig svømming

For å komme over skuffelsen av at LFC nok en gang har meldt seg av i gullkampen hadde jeg ei tildels rolig svømmeøkt i aften.

Som kjent har ryggen vært vanskelig de siste par dagene, men det går stadig bedre og tror det gjorde godt med svømming og boblebad. I stedet for å svømme fortest mulig prøvde jeg heller å fokusere på teknikken. Fint å kunne prøve seg litt fram og få en følelse for hva som funker best.

Hadde til sammen en time i bassenget, men en ikke ubetydelig andel var i boblebadet.

4 kommentarer:

Grendstad sa...

Jo, skal si dere bobler dere. Men det er lurt å bare bade seg rundt, tror jeg, og finne roen. En kommer alltid fram til kanten.

ØY! sa...

håper ryggen blir stadig bedre, og at du snart er tilbake for fullt.

Hva med klatring idag?
Er Olav eller DE klar for det?

DE sa...

Jeg er klar i kveld til vanlig tid. Så kan vi jo håpe at det blir like rolig som forrige mandag.

Grendstad sa...

Jeg går på teatersporten. Ting er godt i gjenge der, og ikke så verst sosialt heller.