søndag 26. juli 2009

Blå stier i bymarka

Etter en slapp søndag var det på tide å komme seg litt ut. Sykla til Ravnedalen og satt i gang med Lochners. Trappa i begynnelsen er jo ekstremt hard, adskillig verre en tusentrappene synes jeg, så de måtte jeg gå. Deretter jogging inn til Bervann. Der løypa møter Bervannstien bytta jeg til den og tok den tilbake til Bånetjønn og Ravnedalen. Til sammen jogget jeg i ca. 50min.

Fint å løpe i bymarka. Er ganske anderledes og hardere enn grusstiene i Baneheia. Må nok innrømme at det siste er det jeg foretrekker, men fint å variere.

3 kommentarer:

Grendstad sa...

bra løpt. Variasjon er bra. Best å gå opp i starten. Ok som oppvarming.

Hilde Fantomine sa...

Veldig bra treningsøkt, friskus..

godt å få satt i gang treningen mot ogge.. dette lover godt..

stå på vestis..:-)

ØY! sa...

da regner jeg med du er gang frem mot Ogge.

skjelver du i buksa,Olav?