fredag 10. juli 2009

Diggidangabloggen feirer 1. år!

I dag er det nøyaktig ett år siden vi opprettet denne bloggen og startet våre humorbuddhistiske treningsdagbøker. Siden den gang har det blitt skrevet hele 455 innlegg om alle muligslags idretts- og treningsformer. Både små og store prestasjoner, enorme oppturer og noen ganger små nedturer. Alltid vanker det fine og oppbyggende kommentarer som gjør at man blir ivrig på å trene enda mere. Mitt ønske for neste bloggår er at vi sammen utvikler denne bloggen videre, slik at den bare blir bedre og bedre.

Hipp hipp hurra for ettårsjubilanten!
Og Tusen takk til alle som har bidratt i året som er gått!

3 kommentarer:

Grendstad sa...

Jabbadabbadu!!!!!!!!!!! Denne bloggen har hatt en utrolig effekt. Med den blir man ekstra motivert for nye krumminger, spring og krumspring. Jeg har jo ikke tall på alle de gangene jeg har tatt meg ekstra tid til å løpe litt, eller sykle litt ekstra, for å få litt svette og pust inn i en ellers litt tam hverdag.

Mange, mange takk til pioneren Vestbakken som starta bloggen, og takk for at du på en eller annen måte huska bursdagen. Jeg har tid til å feire i kveld, med svømming i Stampa f.eks. en 4 km eller noe? :-)

Hilde Fantomine sa...

Grattis med 1 års dagen:-)
Jeg synes dette er en suveren blogg.. blir skikkelig motivert, og har hatt mange gøye opplevelser til nå, og håper på mange flere:-)

ØY! sa...

takk til alle som bidrar på denne fantastiske bloggen.
uten inspirerende kommentarer og innlegg,så hadde ikke dagen vært den samme.

det fine er jo at bloggen faktisk har målbar effekt i fysisk form på alle involverte.

takk til mine kumpaner i Diggidanga som inspirerer meg til videre trening.