mandag 27. juli 2009

Sykling som variasjon

Lørdag/søndag er langkjøringsdag i opplegget som skal føre frem mot Oslo maraton.
Siden vi var invitert på bursdagsfeiring av niese i leid hytte mellom Lyngdal og Farsund på søndag,fant jeg ut at det var greit å sykle dit.
Startet i halv-sju tiden i håp om at den meldte vestavind ikke hadde våknet helt.Det hadde den...
Fulgte ytre vei helt til Mandal,veldig idyllisk og omtrent null biltrafikk,men hjelpe meg så mye opp og ned!
Fra Mandal fulgte jeg E-39 til Lyngdal,før det ble mye opp og ned siste mila på lokalvei.

Har ikke syklet så langt siden Hovden,men det gikk overraskende bra,selv om løypeprofil og motvind gjorde sitt til at snittiden ble såpass lav som 22 km/t.
Distansen ca 105 km

3 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

så bra økt.. godt m variasjon

hvem trenger bil, når man har sykkel sier jeg...

(min bil hadde innbrudd, og jeg hadde falt om uten D.E sin Golf..tragisk)

DE sa...

Du har defitivt starta oppkjøringa mot Ogge du også. Fortsetter det slik skal vi klare å finne de siste 11 sekundene :)

Grendstad sa...

godt sykla, men jeg hadde nok sykla med snitt på 23 hehe - perfekt kombinasjon av trim og praktisk