torsdag 23. juli 2009

1000-metere

Vidda i går kveld:




3 km oppvarming.


Deretter 1000- meters intervaller med 200 meters gå- pause i mellom.
Kjørte 7 stk av de,alle mellom 3.50 og 4 min/km.
Skikkelig tungt,men verdifull trening å ha i "sekken" til senere.


3 km nedjogging(subbing) etterpå.


Er klar over at en del av mine innlegg kan bli mye av det samme,og ikke så veldig spennende lesing.
Derfor filmet jeg to snutter fra oppvarminga i går; dette er om mulig enda kjedeligere å se på!
Sammenlignet skulle det skrevne innlegget komme klart best ut.


Må bare beklage at det har sneket seg inn utenforstående i den andre videoen.
Legg spesielt merke til det dramatiske møtet på bortre langside når jeg passerer to joggere på vei vestover!
Dette var på ingen måte planlagt,hvis det ikke var DEs utsendte da.Uansett løp de feil vei og i feil tempo.

(uke 2 - dag 2b)

Ja, nå viser deg seg at videoene er så kjedelige at de ikke lar seg laste opp heller,så da blir opp til hver enkelt å forstille seg hvordan oppvarmingen min er.

Skal gjøre et nytt forsøk i morra.

3 kommentarer:

Grendstad sa...

litt av noen økter du kjører - ja, du får fortsette å filme, så får vi se. Du kan jo sette i gang kameraet og la det stå en eller annen plass, og så ser vi når du passer hvert halvannet minutt eller så

DE sa...

Ble veldig intressert i disse filmene, så håper de snart er på plass. Dessuten greit å sjekke at mine utsendte gjør jobben skikkelig.

ØY! sa...

skal prøve å filme igjen i dag på Vidda.
hvis noen har lyst å se det "live" kan vi ta en fellesøkt av et eller annet slag.