søndag 19. juli 2009

Racersykkel t/r fylkesgrensa

hvor ellers? over Strai-Mosby-Vennesla-Smakom-fylkesgrensa

Lengde 56,83 km
Tid 1.47.55
Snittfart 31.60 km/t

Det gikk litt lenger og fortere enn beregna, men det var medvind oppover, og på vei hjem måtte jeg forte meg før Rita kom med ungene. Da var det motvind he-he.

Sykla forbi Dag Eivind utsendte forbi Gumpen på vei hjem i 43,5 km/t. Han hadde racer og tilsvarende bekledning, men var på sykkelstien. Jeg var på veien. Han ble solid parkert. Fornøyelig.

5 kommentarer:

DE sa...

Ja du er vel blitt avhengig av grensa nå. Spørs om du må på rehab når prosjektet er ferdig... :)

Solid sykling som vanlig. For øvrig skal jeg snart foreta en opprydning i stallen her. Syklistene mine duger ikke lengre, så skal få inn noen nye som kanskje gir litt mere konkurranse.. hehe

ØY! sa...

skulle ikke du ta det litt med ro etter fjellet? he-he

Grendstad sa...

det var meninga å ta det litt med ro, men fikk litt dårlig tid - sykling er jo ikke så belastende for musklene, iallefall ikke mine

fint profilbilde - har du vært i åmli-traktene i det siste?

ØY! sa...

bråbremsa på vei til Ordalsåte-løpet tidligere i sommer?

ØY! sa...

skal være !