lørdag 4. juli 2009

lett orientering mot Romsviga

Rolig langtur hjemmefra i formiddag med Romsviga på Langenes som mål.
Skulle der treffe resten av familien som var på badeutflukt i varmen.
For at det skulle bli en bra treningstur la jeg veien nord for Rossevann og videre mot Olavsdalen i Søgne før jeg dreide sør-øst mot Langenesveien.
Kupert og til tider gjengrodde stier, så jeg var glad jeg hadde kart med meg.
De 19 km gikk i meget variert og for meg delvis nytt terreng.
Etter 2 timer og 4o min kunne jeg endelig hive meg ut i det herlige vannet i Romsviga.Kilometertiden ble rundt 8.30.

2 kommentarer:

Grendstad sa...

Godt tenkt og løpt. Har du ikke gps på klokka di, eller var det bare på psykkelen? Er du på vei inn i orienteringsporten eller?

Alltid bra når en kan kombinere. Da blir det ikke så mye enten eller.

DE sa...

Det hørtes ut som en fin og spennende tur. Gøy å prøve nye løyper av og til.

Luksus å avslutte med deilig bading. Vi får nyte dette mens vi kan.