torsdag 2. juli 2009

Svømming etter spikermatta

Etter klare anbefalinger fra massasjeterapeuten på jobb har jeg nå skaffet meg ei spikermatte. En halvtime på den skal visst gjøre underverker for blodsirkulasjon og dermed hjelpe stive muskler. Fare for å starte en konkurranse her, men med dette er jeg vel Diggidangas mest alternative for øyeblikket...hehe.
Måtte prøve disse greiene i ettermiddag og det er ikke annet å si enn at det var ekstremt vondt. Men etterhvert blir man vant til det og da er det faktisk ikke så galt.

Ble skikkelig varm, så etterpå gikk jeg til Stampa. Hadde en runde t/r, men i motsatt vei av det vi pleier. Svømmeformen er noe rusten, så tok ikke tida i dag. Men håper det blir mange felles svømmeturer fremover, slik at vi alle kan pushes til nye rekorder.

5 kommentarer:

ØY! sa...

hassan el-fakiri heller!!
det virker spenstig og alternativt ja.
har sett produktet anbefalt på tv.
skulle likt å prøve en gang, eventuelt skaffe selv.

Hilde Fantomine sa...

Så utrolig kult bilde.... mange på jobb som snakker om den matta nå.. og de ringene du kjøpte til pappa Tore..:-)

Det går an å kjøpe matta på Clas Ohlson visstnok.. (ca 4-500 kr)

Kanskje Vestbakke må ha en spikermatte fest...etterfulgt av litt svømming..hvis man blir så het av den matta..som du sier..:-)

Ellers bra å ha ei svømmeøkt blant alle de ekle nebbdyrene:-)

DE sa...

En spikerfest hadde jammen vært noe :) Uansett er alle Diggidangas hjertelig velkommen til å teste ut før man evt kjøper selv.

Grendstad sa...

Tja, kanskje det. Er jo skeptisk til sånne hippe saker, de forsvinner etter kort tid, mens noen har tjent store penger på det, men hvis noen allerede har, så er det jo morsomt å prøve. Er klar for å bli kalt inn på matta.

Grendstad sa...

Klar også for svømmeøkt. Hare tenkt å prøve å få tak i et eller annet for ørene, ørepropper eller noe, for jeg tror det er vann og irritasjon i øret som gjør at jeg ofte blir snørrete og fælen av ferskvannssvømminga.