fredag 24. juli 2009

Sommerkveld i Baneheia

For å markere at en fantastisk sommerferie nå er slutt og at oppkjøringen til Ogge begynner, hadde jeg i dag en times tur i Baneheia. Starta hjemmefra og gikk opp trappene bak Vaskeriet. Holdt en slags ytterløype forbi 2. stampe, over Drageknatten og gamle televerket. Opp trappene til 4. stampe og deretter en del på kryss og tvers av lysløypa. En runde rundt Bånetjønn, og etter noen omveier tok jeg igjen ytterstien fra Svarttjønn tilbake til Vaskeriet.

Var ute litt over en time. 15 min gange i byen og 45 min jogging i heia.
I morgen er det atter helgevakt...

2 kommentarer:

Grendstad sa...

jasså, så ferien er over. ja, ja, min begynner vel akkurat nå omtrent, på søndag, med å komme seg ut av heimen til camping, og ikke ha pcen stående og gape

bra løpt, ja oppladning til Ogge ja, greit å ha et mål - du får holde deg i gang - tror det er veldig bra med å gå litt før løpinga - god start og slutt.

Hilde Fantomine sa...

Flinke Friskus!
Ufattelig at du klarer å løpe så lenge, tatt i betraktning all det dritet vi har putta i oss i det siste..
Nå som ferien er midlertidig forbi, så er det viktig å ha litt fokus på andre ting..
Hadde en 30 min magetrening i stad, i håp om at milkshake-vomma skulle forsvinne...hehe

Du skal være superfornøyd m dagens innsats..:-)