søndag 5. juli 2009

En omvendt Hilde

Friskus og jeg hadde ei runde i jegers i dag, vi løp Hilde løypa omvendt.. m en lengre interessant pustepause ved ei myr..:-)

Var ikke så varmt til å begynne med, men ble jo temmelig ille etterhvert...

Vi løp kjapt opp bakkene...og jeg vant..men iflg Friskus så var det ingen konkurranse..selvom han utfordret meg...hehe

Vi avsluttet dagen hos mamma og pappa Vestbakke..til grilling av noe særdeles gode kottiser..

Jeg hadde min frisør debut på Friskusen..og klarte å lage et hakk i nakken hans..så nå ser han litt nazi ut.. Passer fint for den tidligere frikirke/korgutten fra Vågsbygd:-)...LOL

3 kommentarer:

Grendstad sa...

Nazilook? Vel, vel, for en periode er det vel bare bra. Får klippe mer i morra kveld under fleres påsyn.

Lang pustepause ved ei myr??? Høres litt vugært ut he-he

Grei oppladning til søndagsmiddagen hos Vestbakkene som vel er fast prosedyre nå eller?

Bra dere får løpt litt.

Hilde Fantomine sa...

Ja det var temmelig vulgært skal jeg si deg...men who cares..hehe

Ja søndagsmiddag hos svigers er gilt..

Prøver å få løpt i ny og ne..formen er ikke så værst..

ØY! sa...

hvis involverte syns det er vulgært,kan man tenke seg litt av hvert ja.
det kan jo komme intetanende småhunder forbi,som får sterke scener på netthinnen!